Bali da!

Ja, nu ar det sa har att vi inte fick vara 30 dagars visum i Thailand pga att vi kom hit via bat istallet for flyg. Vilket betyder att vi maste ut ur landet innan varat flyg gar hem igen den 3e december. Sa, vad var billigast och smidigast? Jo, Bali. Det enda stallet bade jag och Tobbe kom overens om att vi inte helst ville lagga pengar pa att aka till, for att halva Are redan ar dar. Men som sagt, det blir en tur till Bali, det blir nog riktigt roligt anda! Vi har bara fint vader, lite for fuktigt och hett nu, svettas mest hela tiden forutom pa stranden! Idag har vi inte gjort sa mycket mer an att flyga runt i Saladan (det lilla samhallet har pa Lanta) for att boka flyget till Bali, men nu nar det ar avklarat sa lyckades vi ta en drink pa stranden i sallskap med Bob Marley, och nu bar det av i tuktuk till ett stalle som heter Bajen for att ata middag.
Budgetar ar till for att sprackas, eller hur?

 


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej Svejs på er, jag har förstått att ni har det bra.

Jag skulle faktiskt tänka mig att vara där just nu, här är kallt men strålande sol, har åkt långfärdsskridskor idag, rätt kul faktiskt.

Gissa vem.

2009-11-14 @ 21:18:20
Postat av: daniel

ja det låter ju som att ni fortfarande lever och har det bra i värmen.. tipps från cochen är att njuta uta bara helvette för när ni kommer hem lär ni ju inte se värmen på ett halvår ;) haha nä.. åre lever fortfarande och ha det inte allt för brottom hem. ni får ta och bada lite för mig mé

2009-11-16 @ 02:59:44
Postat av: sofy

tvungen att åka till bali va, stackare! verkligen. bali som är så hemskt, jag är inte ett dugg avundsjuk inte alls!

2009-11-18 @ 15:55:25
URL: http://jibbmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0