Snart hemma!

Hjalp vad jag ar dalig pa att forsoka skriva lite inlagg lite da och da! Ja vi ar ju som sagt pa Bali, varmt skont opch inget regn i princip om man jamfor med thailand, dar det regnade nastan en gang om dagen.. Surfat har vi gjort, forsoker lara oss, men jag har brant lappen sa illa sa jag kan knappt bada, det svider som om nan lagger pa saltsyra varje gang! Jag borjar langta hem nu, alla pratar jul, det gar inte att forsta nar det ar sa har vamt och somrigt, men det ska bli mysigt att komma hem till. For tillfallet ar det bara jag, tobbe och malin som ar har pa Kuta beach. Michelle och de andra lamnade vi uppe i Lovina, for de ville vara kvar nagra dagar till, men vi tre akte till Sanur, sen hit igen. Tre dagar kvar, eller vanta, det ar ju bara 2! Ah, jag ser icke fram emot flygresan hem sa mycket kan jag ju saga. Nar vi flog hit sa rakade jag somna pa svanskotan, i flera timmar, vilket medforde att jag gick som en knackt gammal tant i en hel dag efterat, detta misstag ska ej upprepas. Men hur som haver, jag saknar er dar hemma!
Och om nan vill leka med oss nar vi kommer hem, sa vill vi det med!
Ses snart, pouss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer till åre 22e dec! Jag vill leka!

2009-11-29 @ 12:00:48
URL: http://hmkj.wordpress.com
Postat av: maria björk

du måste ha solskydd på munnen, INTE läppglans!!!

Tobbe fick ju en hel tub med zinkpasta......

Kram M

2009-11-30 @ 07:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0