1000 malaysiska barn i varmen

Ja idag har vi sett just det. Pa stranden nedanfor vara bungalows. De skulle bilda texten till CLIMATECHANGE 2010 eller nat sant till ett stort klimatmote som ska hallas i Maj 2010. Dessa barn satt alltsi mitt i solen medan vi andra holl pa att smalta bort i skuggan av traden ovanfor.. Allt skulle ju sen saklart fotas fran luften. I 2 timmar satt de dar i solen, vissa svimmade till och med och fick i ilfart foras bort i ambulans! Helt sjukt. Det hjalper inte att bada har for att svalak sig som sagt for vattnet branns nastan i vattenbrynet. Pa mandasg den 2a aker vi till Koh Lipe. Har pratat med Michelle som ocksa tydligen ar har, ska forsoka ses kanske innan vi aker pa mandag och heja lite! Vore kul! Nu ska jag ga och klappa de 4 sota sma (4dagar gamla!) kattungarna som bor har utanfor receptionen. Over n out!

Kommentarer
Postat av: Emelie Sehlstedt

hejsan :) Följ en shopping galen 19 årig tjej där mode, smink och shopping bara är vardagsmat!



I min blogg visar jag lite då & då alla kläder & skor jag har i min olika garderober & jag videobloggar ofta & tar med mina läsare på nya äventyr genom musiktävlingar & auditons till filmer. Nu till vintern kommer ja börja satsa där. Vi ses :)

2009-10-31 @ 11:01:19
URL: http://sehlstedt.blogg.se/
Postat av: sara

Vilken trevlig blogg du har! :) Ska vi följa varandra med bloglovin ? :) Föresten, om du vill ha fler besökare till din blogg?! Gå in på min blogg och kolla högst upp över hedern! Det är gatis och funkar verkligen ;) Hihi.

2009-10-31 @ 11:15:27
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0