Bangkok.

Vilken resa vi hade " du ar dalig pa att sitta" sa tobbe. men det berodde nog inte bara pa att jag hade ont i svanskotan sa att jag var beredd att fraga om jag fick hoppa av vid turkmenistan, vi hade aven somnbrist. Nu har vi antligen landat lite, gatt pa MBK, atit tre mal mat och sovit fyra timmar, (sen i tisdags alltsa.) Bangkok ar smutsigt, har en hel del valdigt creepy manniskor och det steks flitigt skorpioner och kyckling pa mopedvagnar, skriv upp mig pa en magsjuka! Nej, jag ska inte ata det... och sa kostar ju att  pengar sa klart. Nu, vill vi alla bara att imorgon ska ga fort sa att vi far aka till Kuala Lumpur, kla oss vettigt och kunna kanna oss rena. Sen bar det av till Langkawi och beachliv.
Kanske ska namna ocksa att det inte ar rekommenderat att forsoka hitta och framfor allt, boka hotellrum via internet i Bangkok. Det gjorde vi. Vad vi fick nar vi oppnade dorren! (finns inga fragetecken. Jo, vi fick ett morkt stenrum, utan fonster, knappt nagra lakan, en duschlang mitt pa vaggen pa toaletten, och inget toapapper. )" Har bor inte jag"  sa jag. ja, jag kanske ar lite krasen, men ett fonster kan man ju iaf vilja ha. sa, vi fick byta rum, betala 20 kr mer och fick iaf ett fonster. Imorgon ska vi kliva upp vid atta, klockan ar 22.30 har nu, och ga en tur runt Si lom och resten av stan, det vi orkar. pa lordag sa kommer vi att ta ett flyg till Kuala Lumpur och vara dar till pa tisdag. Nej, nu ska vi nog ta och ta var tredje dusch idag. (det ar extremt smogigt och fuktigt.) Natti natti pa er alla och njut av den klara fjalluften hemma!
Puss!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Är ni säker på att det var ett hotell? Annars brukar

ju fängelser se ut så, ha,ha.. Det blir alltså inte bara "One night in Bankok"?Strålande sol här å,men friskare..Puss fr oss alla inkl Mitzi

2009-10-22 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0