Nu lämnar vi Åre.

Om några timmar så kör mina snälla föräldrar mig, och Tobias till Åre- Ösd flygplats. Där blir vi avsläppta tar ett flyg ner till Sthlm, där väntar vi på arlanda en massa timmar innan vi tar en tidig (!) flight ner till Amsterdam, och tillslut vidare till Bangkok. Tobias tyckte att vi skulle stanna i Amsterdam ett tag, men tyvärr Tobias, det blir bara 6 timmar, så om du känner för att fastna i tullen kan du ju göra det! Nej, nu ska jag försöka samla mig och mina prylar i min väska, komma ihåg passet, alla kort och duscha. Det kommer bli en lång natt innan vi får checka in oss runt halv 5 imorgon bitti, så vi ska även försöka att få tid över till att göra en god baguette var innan avfärd! Nu ska jag väcka sömntutan till pojkvän och dra ut och springa en sista gång innan Bangkok och Kuala lumpur, (vet inte, men får en känsla av att det kommer bli lite löpning där..)
Kram och ta hand om er så hör jag och tobias av oss så fort vi kan igen!
PUSS!
Nu blir det inget South Park- citat med Tobias på många veckor filip! (Och ja, vi pallade goda bär av en stackars norrman.)
Nu blir det inga South Park- citat med Tobias på många veckor Filip!
(och ja, vi pallade bär av en stackars norrman i somras..)

Kommentarer
Postat av: mickis

Hej! Va kul!! hur länge blir ni borta och vart hade ni tänkt att åka??



Massa kramar

2009-10-20 @ 10:31:35
Postat av: issa

Hej! Vi blir borta till den 3e dec. vi åker till bangkok först några dagar sen blir det kuala lumpur, langkawi och thailandskusten! kram på dig!

2009-10-20 @ 10:36:09
Postat av: sofy

ha de grymt nu! jag kommer sakna er här hemma

2009-10-20 @ 11:11:20
URL: http://jibbmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0