Oh varme!

Alltsa, jag maste nog anda vara gjord av polarmaterial. Jag klarar inte det har! Det ar sa forbannat varmt i solen sa man kan smalla av.. det varsta ( eller basta kanske) ar att inte en havet svalkar, ibland at der varmare i havet an pa land. Jag och Bengt tog en simtur idag for att trana lite, och blev inte ens branda sa mycket, det ni! Forovrigt sa gick vi till datorerna nu ungefar klockan tre pa eftermiddagen, det gick inte att vara ute langre. Jag har inte brant mig men det har de andra gjort, ganska mycket. Vi kakade luch utanfor en gammal fyr med sand mellan tarna under palmer och med havet framfor oss, vi har haft det samre! Igar askade och dundrade det ute pa havet nar vi satt pa strandbaren, blixtarna gick vagratt i lila, blatt, gult och vitt over himlen, jattehaftigt! Vi langtar riktigt mycket efter att aka till koh Lipe nu, pa mandag eller tisdag aker vi!
kramar pa er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Koh Lipe? Var ligger det? tillhör det Thailand? Bättre med sand mellan tårna än i maten i alla fall.

Har de goda fiskrätter där? eller har du inte testat ngn fisk ännu?

Sov gott! själv jobbar jag på..

Mamsen

2009-10-30 @ 13:24:59
Postat av: Michelle!

Nice! Vi ar i langkawi nu, nere pa vastra sidan! Jattefint men inte alls som thailand. Och dyrare :(

Kolipe, har hort att det inte ar sa bra dar. fatt tips at inte vara dar.. Om ni ska tillbaka till thailand maste ni ju aka till khopangan for fullmoonparty! heltsjukt! Varldens fest, men kanske inte om ni reser med tobbes familj dock.. vilka stallen harni varit pa?? Khotao ar underbart! Ska fan flytta dit om jag kan!!!

2009-10-30 @ 18:47:14
URL: http://mycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0